Welkom op mijn blog!

Over mij

Ik ben Lina De Mulder, 20 jaar en zit momenteel in het eerste jaar van de opleiding Office Management aan de Hogeschool Gent. Voor het vak Sociale en Multimedia hebben wij de opdracht gekregen om een blog te starten. Na even nadenken had ik mijn onderwerp gevonden, de stad waar ik zo'n tien jaar geleden mijn hart heb verloren, Londen.

Je vraagt je waarschijnlijk af, waarom nu net Londen. Het is allemaal begonnen toen ik acht of negen was, toen ging ik voor de eerste keer met mijn ouders op citytrip naar de Britse hoofdstad. Meteen vond ik het daar geweldig, de gezellige drukte afgewisseld met natuurparkjes her en der, de perfecte combinatie als je het mij vraagt. Een citytrip met het gezin naar Londen is voor ons dan ook jaarlijkse traditie geworden.

The Old Smoke 

De naam van mijn blog The Old Smoke is niet zomaar gekozen. The Old Smoke is de bijnaam van de Britse hoofdstad zoals The Big Apple die van New York is. Londen was altijd al een rokerige stad, maar sinds 1952 draagt ze deze niet zo flatteuze bijnaam. In dat jaar lag de Britse hoofdstad namelijk lang bedekt met een dikke laag smog. Ondanks de licht negatieve connotatie, heeft het voor mij ook iets mysterieus en daar hou ik wel van. Maar geen paniek, ik zal je met veel plezier, hier op mijn blog, tonen wat deze wereldstad dezer dagen allemaal voor leuks te bieden heeft.

See you soon,

Lina





Reacties

  1. De mysterieuze naam zorgt ervoor dat je verder wil lezen! Mooi en vlot geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuke en aantrekkelijke banner. Je schreef in je intro dat de stad wat mysterieus is en dat straalt je blog ook uit. Ik kijk er naar uit om meer te lezen over de stad waar ik zelf super graag eens naar toe wil!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Londen is ook mijn favoriete citytrip! Ik kijk al uit naar jouw volgende post.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blog om mee te starten. Je tekst is ook prima (al zou ik 'desondanks' vervangen door 'ondanks'). Zorg dat ik zin krijg om ook nog eens Londen te bezoeken, het is alweer lang geleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marktjes zijn in! Interessant onderwerp, ik ga zeker volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je blog ziet er supermooi en mysterieus uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Top 5 leukste markten in Londen

Street art in Londen